Thursday, July 17, 2014

VIVIX PRODUK ANTIPENUAAN YANG HEBAT

Assalamualaikum...

Kalau sebut ANTIPENUAAN, mesti semua orang suka kan tak kira lelaki ke perempuan. Tetapi tahukah bahawa penuaan perlu dirawat dari dalam supaya ianya terserlah di luaran kita. 


Hari ini saya nak cerita tentang produk hebat Shaklee ini iaitu VIVIX. Hebatnya VIVIX ni sehingga ramai yang jatuh cinta. Tapi apa yang hebat sangat tu?



Vivix Shaklee merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan Polifenol. 

APAKAH POLIFENOL??? Ia adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Kerana itu, Vivix Shaklee telah menjadi supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.


BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK?

  • Mengawal genetik & membantu melambatkan penuaan sel.
  • Melindungi & memperbaiki sel DNA manusia yang rosak setiap hari kerana diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia.
  • Melambatkan pembentukan AGE (UMUR? hehe). AGE (advanced glycation end) yang dibentuk akan menyebabkan kerosakan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  • Membantu peningkatan tenaga dalam sel dengan pembentukan mitokandria baru.


Manfaat Vivix
Secara keseluruhannya, Vivix memberi manfaat kepada badan keseluruhannya dari rambut, wajah dan kesihatan dalaman badan.

!!Walaubagaimanapun, pengambilan Vivix adalah tidak dibenarkan untuk kanak-kanak, wanita hamil dan yang sedang menyusukan bayi kerana ia mengubah DNA!!


Sebarang pertanyaan berkenaan Produk, Peluang Perniagaan atau untuk order, boleh hubungi saya untuk mendapat konsultasi PERCUMA:
Farah Aniza Mohd Yusof
♥ sms/whatsApp: 019-2724751
♥ Emel : farabee18@gmail.com
♥ LIKE FB Page: Wellness Beauty & Bliss
♥ Add FB Profile: Farah Aniza MY
♥ COD area Shah Alam, Klang, Bangsar, Kepong dan POSLAJU seluruh Malaysia

Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment