Friday, November 7, 2014

Omega utk asthma ku

Penyakit asthma saya ni adalah penyakit keturunan. Dari nenek kepada emak kepada saya dan kini anak saya juga mengidap penyakit asthma.
Minyak ikan yg mengandungi omega 3 mmg bagus utk mengawal penyakit asthma. Dulu saya beli yg dijual dia farmasi sahaja. Semenjak kenal Shaklee,saya cuba pula Omega Guard. Ternyata asthma saya dpt dikawal dengan baik. Setelah lama mencuba baru berniat nak investigate perbezaan omega guard shaklee dan minyak ikan yg lain...
Nahhhh terkejut tgk perbezaannya. Lemak ikan atau omega 3 yg kita makan?


Jadi semenjak itu,saya kekal dengan Omega Guard Shaklee..


Bulan Nov 2014 Shaklee membuat promosi utk Omega Guard. Sangat special sebab ada 2 jenis promotion. Boleh pilih yang mana suka. 


Call/whatsapp saya utk sebarang pertanyaan berkenaan harga dan khasiat Omega Guard.

Farah-019 2724751
FB:Farah Aniza MY
Like FB page:Wellness Beauty & Bliss
Poslaju seluruh Malaysia
COD area Shah Alam, Klang,Bangsar

No comments:

Post a Comment